Allergier hit och dit

Satt och fikade detta för en stund sedan, banan och en liten klick grädde. Jag är tyvärr allergisk mot det mesta, och banan är en av de saker jag är allergisk mot. Men jag var så otroligt sugen så jag tänkte "Men lite gör väll ingenting?". Men jo det gör det! Slutade med att jag nu sitter här med otrolig klåda i halsen och är lite svullen där också. Inte så där jättemysigt...

Och imorgon ska jag äta något jag är allergisk mot igen. Nötter! Jag älskar pistagenötter och jag ska köpa det imorgon, men jag är allergisk mot det. Men det struntar jag i! Det är så otroligt gott! ♥  Förut var det inte lika jobbigt med mina allergier och nu verkar det bara bli värre och värre... :/ eller det känns så iallafall ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på Blades Of Glory på 5:an ♥

Kommentarer
Julia

haha xD Ok, I'm just sayin :)

2012-01-09 | 20:22:53
URL: http://devined.blogg.se/
Vicky

vad osoft det verkar med allergier. blä.

2012-01-09 | 23:01:21
URL: http://vickys.se/



Namn:
Spara?


E-postadress: (publiceras inte)


Bloggadress:


Kommentar:

Trackback